

maig 30, 2021 - 12:30
L’hort escolar com a model transversal d’aprenentatge enfocat a l’infant i el menjador escolar com a motor de canvi per a una alimentació més sostenible .
Què aprèn un nen o una nena a tenir un hort a l’escola?
De quina manera el menjador escolar pot contribuir a una alimentació mes sostenible?
Per on poden començar a les escoles?
Quins reptes pot trobar una escola, quins són els obstacles?
Parlarem amb:
Col·legi Jesuïtes Gràcia Kotska – Centre que disposa d’un hort escolar des de fa més de 17 anys.
Programa Barcelona Escoles + Sostenibles – Ofereix assessorament i recursos en un marc comú de treball on es comparteix propòsit i s’afavoreix l’aprenentatge mutu, amb l’intercanvi d’experiències i el fet de valorar les bones pràctiques dels centres.
Foto: Florencia Figini @fmfigini
APUNTA'T
Moderadora
Montse Escútia
Enginyera agrònoma especialitzada en agricultura ecològica. Autora del llibre L'Hort Escolar Ecològic

Ponent
Laura Ceraldi
Professora del Col·legi Jesuïtes Gràcia Kotska

Ponent
Aitana Martín-Aragó Navazo
Equip del projecte Alimenta't amb Seny de Barcelona Escoles + Sostenibles